Tuesday, May 17, 2011

My Kawaii Collection - Entry

Récemment, un de mes blog préféré ( TokyoKawaiietc ) a créé le projet * My Kawaii Entry * qui permet aux visiteurs qui le souhaitent, de faire un post avec des commentaires et photos sur leur collection kawaii que Kirin, la créatrice du blog, publiera pour eux. Voici donc les petits montages que je lui ai envoyé sur ma collection, j'espère qu'ils seront bientot publié sur son blog ^-^

Recently, one of my favourite blog ( Tokyokawaiietc ) made * My Kawaii Entry * project that allow interested people to create a post about their own kawaii collection -> to be published by Kirin the author of the blog. Here are some pictures that I made with my kawaii collection. I hope they will soon be published in her blog. ^-^






4 COMMENTS:

Petite Ange said...

Kawaiii ne ^-^ J'aime beaucoup les montages "I <3 Sakura" & "Rilakkuma time" :D

Amma Elizabeth said...

Oh, wow! Your collections are amazing! I especially adore your Rilakkuma collection. So cute!

thequietblog said...

c'est vraiment chouette, cette blog~
je l'ai decouvre grace au Tokyo kawaii ect.
ok c'est bon, je suis sur que j'ai fait beaucoup de fautes d'orthographe... desole~~ >"<
ok in english now!!
how did you learn french/ english ??
you're so good at both !!
I love this blog already!! so much cute stuff <3
makes me want to squeal "kawaaaiiiiii" !!

An (xiwang) said...

Cute! I love your kawaii collection, especially the Rilakkuma items! :D

 
;