Saturday, May 21, 2011

Blog Challenge on swap-bot



 Je participe à un nouveau swap (type électronique): Blog Challenge. Le but de ce swap est de se créer un challenge que l'on doit tenir durant 4 jours consécutifs.
Le challenge que je choisis est de faire 4 actions en rapports avec mon blog et la mode GYARU  :
* 1er jour (1er juin) : choisir / créer un nouveau thème Gal pour mon blog Créer un post sur les perruqes Gals + review
* 2ème jour (2 juin) : faire un article sur moi en Gal avec un questionnaire et des photos pour la section Fashion Hime Friday du blog de Sara Mari (chouzuru.blogspot.com) qui présente chaque vendredi ou presque une nouvelle Gal.
* 3ème jour (3 juin) : Faire connaitre mon évènement de rencontre entre Gals prévu ce juillet à Tokyo, pour inviter plus de nouvelles personnes.
* 4ème jour (4th June) : faire une liste de mes blogs de Gals préférés.
Voilà pour le plan, j'attends vos idées si vous en avez ;)

I'm participating to a new swap (electronic type): Blog Challenge. The goal is to create my own challenge that I will have to build for 4 consecutive days.
The challenge I chose is to make 4 actions related to my blog and Gyaru fashion !
* 1st day (1st June) : chose / create a new Gal theme for my blog create a post about GYARU WIGS with a review of my new wig.
* 2nd day (2nd June): make a post about me featuring Gal Fashion with an interview  and some pictures for the Fashion Hime Friday section on Sara Mari's blog (chouzuru.blogspot.com) that present almost each friday a new Gal.
* 3rd day (3rd June) : Make some publicity for the event I'm organising : a Gal Meeting for this July in Tokyo. I'd like to invite more new poeple.
* 4th day (4th June) : make a list of my favourite Gal's blogs.
Here is my plan, I'm waiting for your ideas if you have some

.

5 COMMENTS:

~*NeNe*~ said...

hi :D
thanks for your comment :)
the spots i mentioned in my post (kadewe and bubbles) are located in Berlin :)

fluffyghost.com said...

Im in this! ^_____^ Thanks for doing an awesome blog swap. Love your site It's so freakin cute!

evey said...

Thanks for joining my swap. I hope it is a lot of fun. Your challenge sounds awesome. Can't wait to see how it turns out.

Chocolattkato said...

sounds like much fun i am looking forward for your round to start already! :D

Petite Ange said...

Sympa ton challenge :)
J'ai pris du retard dans mes com's alors je m'y mets !!! :D Et j'attends de tes nouvelles ma chtite chérie que j'aime <3

 
;